Psychotherapiepraktijk Boedjarath
Mevr. Dr. I. Boedjarath, GZ-psycholoog / psychotherapeutDe praktijk is gevestigd aan de:
Sonoystraat 1
2581 VH Den Haag
Telefoon: 06 42 14 64 24
KvK nummer: 62495496
BIG-registratienr. Psychotherapeut 59047862816
BIG-registratienr. Gezondheidszorgpsycholoog 39047862825
E-mail: i.boedjarath@xs4all.nl
Mail ons
Bereikbaarheid
De praktijk is goed bereikbaar met openbaar vervoer: tram 11 (halte Willem de Zwijgerlaan), tram 17 (halte Frederik Hendriklaan) en bus 24 (halte Cornelis de Wittlaan).
Mocht u met de auto komen: vanaf 13.00 uur tot 24.00 uur geldt betaald parkeren.
Openingstijden
Maandag: | 08.00 | – | 12.00 |
Dinsdag: | 08.00 | – | 18.00 |
Woensdag: | 08.00 | – | 18:00 |
Aanmelden
U kunt zich op de volgende manieren aanmelden bij de praktijk:
- Telefonisch: spreekt u alstublieft uw naam en telefoonnummer in, dan wordt er z.s.m. contact met u opgenomen.
- Contact button op de website: druk op de aanmeld knop en vul uw contactgegevens in; na verzending wordt er z.s.m. contact met u opgenomen.
- Voor een aanmelding bij de praktijk heeft u een verwijzing van uw huisarts nodig, waarbij het vooral gaat om een verwijzing voor de specialistische GGZ. Bij de aanmelding worden uw persoonsgegevens gevraagd en bij de intake een legitimatiebewijs.
Afspraak afzeggen
Indien u een afspraak wilt verzetten of af moet zeggen dan kunt u dit tot 24 uur voor de afspraak binnen kantoortijden doen. Als u niet tijdig afzegt dan is de praktijk niet meer in de gelegenheid om de tijd van de afspraak anders in te kleden. Helaas kan deze tijd niet gedeclareerd worden bij de zorgverzekeraar. Als u niet verschijnt of niet tijdig afzegt dat wordt dit bij u in rekening gebracht worden. Het tarief hiervoor bedraagt € 50,- . Verplaatsen van een afspraak kan alleen in onderling overleg en op basis van beschikbaarheid.
Wachttijd
De wachttijd tussen aanmelding en intake is 1 tot 4 weken. Er is geen wachttijd tussen intake en behandeling. Er wordt niet met wachtlijsten gewerkt. Indien er geen ruimte is in de praktijk worden er geen nieuwe cliënten aangenomen en dat wordt via de website gecommuniceerd of aan de telefoon of per mail; u wordt dan geadviseerd hulp te zoeken bij een collega(instelling) of uw zorgverzekeraar te vragen om zorgbemiddeling.